ПАСПОРТ

закладу загальної середньої освіти

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЮЗВИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ЯКУШИНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ»

При заповненні Паспорта враховувати вимоги:

1. Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за № 1111/35394.

2. Державних будівельних норм (ДБН) у новій редакції.

3. Прийнятого рішення засновника (власника) щодо підпорядкування закладу загальної середньої освіти.

4. Дані щорічних звітів ЗНЗ-1

І. Паспортні дані

1.1 Адреса, телефон закладу освіти: вул.Івана Франка, 4, село Юзвин, Вінницький район, Вінницька область. 23225; тел. 0978399884

1.2. Код ЄДРПОУ: 26243496

1.3. Відомча приналежність закладу: Якушинецька сільська рада

1.4. Керівник закладу освіти: Гринь Марія Володимирівна

II. Загальні положення

2.1. Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти: с.Юзвин, с.Широка Гребля, с.Майдан, с.Слобода-Дашковецька

2.2. Кількість будівель: 4

2.3. Потужність закладу освіти: 264

2.4. Який лікувально-профілактичний заклад організує медобслуговування: Юзвинська амбулаторія

2.5. Укомплектованість кадрами: 24 педпрацівники (100%)

2.6. Кількість учнів, які навчаються в школі: 266

Наявні проблеми: немає

Ш. Земельна ділянка

3.1. Місце розташування: с.Юзвин, вул.І.Франка, 4

3.2. Площа земельної ділянки: 1.6 га

3.3. Відстань до автомагістралі: 0 м.

3.4. Огородження території: часткове

3.5. Благоустрій території: задовільний

3.6. Зонованість ділянки:

навчально-виробнича – відсутня

спортивна – північна та південна сторони будівлі закдаду

господарська – західна сторона будівлі закладу

відпочинку – південна (передня) сторона будівлі закладу: паркова зона

3.7. Зв'язок зон між собою та будівлями: задовільний

3.8. В навчально-виробничій зоні розташовані: відсутня

3.9. В спортивній зоні розташовані: стадіон, спортивний майданчик (північна), активний парк (південна)

3.10. В господарській зоні розташовані: котельня, складське приміщення, туалет

3.11. У зоні відпочинку: лави, Активний парк

3.11. Площа озеленення території (%): 90

Наявні проблеми: відсутність (часткова) паркану, відсутність тіньових навісів

IV. Характеристика будівель, інженерно-технічне забезпечення

4.1. Типи забудови: капітальний (будівля закладу, котельня, туалет)

4.2. Кількість поверхів навчального приміщення: 2 поверхи, (підвал, технічний поверх, мезонін)

4.3. Забезпечення проточною холодною водою, стан водогону, тип водопостачання будівель: централізоване; стан водогону – потребує покращення, свердловина

4.4. Забезпеченість системою каналізування, тип каналізування: задовільна

Наявні проблеми: потреба в утепленні приміщення, заміні каналізаційної системи (труби), потребує капітального ремонту частина підвального приміщення.

4.5. Забезпеченість системою опалення: індивідуальне (котельня)

а) Рік введення в експлуатацію котельні (паливної): 1995 (2023)

б) Типи, моделі, потужність котлів: CRONAS 300 – 2 шт,

в) Укомплектованість контрольно-вимірювальними приладами: укомплектовано

4.6. Стан електромережі, блискавкозахисту, заземлення: електромережа потребує оновлення, блискавкозахист встановлено, опір-заземлення проведено.

4.7. Забезпечення пожежної безпеки приміщень і необхідними

первинними засобами пожежогасіння: забезпечено: 25 вогнегасників, 3 пожежні щити

Наявні проблеми: потребує капітального ремонту електромережа.

4.8. Навчальні приміщення:

а) Загальна площа навчального корпусу, загальна площа навчальних приміщень:

з/п

Приміщення

Загальна площа корпусу (м2)

Загальна площа навчальних приміщень (м2)

1

Навчальний корпус

3120,6

1149.5

б) Площа навчальних кабінетів, площа на одного учня, середня наповнюваність:

з/п

Приміщення

Площа навчальних приміщень (м2)

Площа на 1-го учня (м2)

Середня наповнюваність

1

Навчальні кабінети - 18

1172.5

4.12

19 (18.6)

в) Забезпеченість навчальних приміщень твердим інвентарем: забезпечено

г) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання та обладнання навчальних приміщень: задовільна

Наявні проблеми: оновлення сучасними меблями кабінетів

4.9. Навчально-спортивні приміщення:

а) Місце розташування: ІІ поверх

б) Площа приміщень, площа на 1 учня, одночасна пропускна спроможність :

з/п

Приміщення

Місце розташування

Площа (м2)

Площа на 1 учня (м2)

Одночасна пропускна спроможність

1.

Спортивний зал

ІІ поверх

270.7

14.25

27

Площа приміщень при спортивному залі:

3.

Кімната для зберігання інвентарю

ІІ поверх

16

4.

Роздягальня:

жіноча

ІІ поверх

13

0.68

чоловіча

ІІ поверх

15

0.79

в) Наявність у навчально - спортивних приміщеннях туалетів, умивальників, душових кімнат: наявні

г) Забезпеченість спортивним обладнанням та інвентарем: забезпечено частково

д) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання навчально-спортивних приміщень: задовільна

Наявні проблеми: потребують ремонту туалети, душові, роздягальня для дівчат, відсутнє забезпечення гарячої води, відсутність дверей

4.10. Приміщення культурно-побутового призначення:

а) Місце розташування: ІІ поверх

б) Площа приміщень, площа на 1 учня:

з/п

Приміщення

Площа приміщень

Площа на 1 місце 2)

Кількість місць

1.

Актовий зал

133.2

1

100

в) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання і утримання приміщень культурно-побутового призначення: задовільна

Наявні проблеми: потребує оновлення сидінь для глядачів

4.11. Приміщення службового призначення.

а) Місце розташування: І, ІІ поверхи

б) Площа приміщень службового призначення:

з/п

Приміщення

Площа

2)

Місце розташуван-ня

№ з/п

Приміщення

Площа (м2)

Місце розташування

1

Кабінет директора

23

ІІ поверх

2

Кабінет заступника директора НВР

7.8

ІІ поверх

3

Методичний кабінет

26.2

ІІ поверх

4

Кабінет заступника

директора ВР

15.5

ІІ поверх

5

Методичний кабінет початкових класів

17.3

І поверх

6

Архів

10.9

І поверх

7

Навчальні приміщення

1149.5

8

Приміщення технічного персоналу

7.9

7.8

І поверх

ІІ поверх

обслуговуючої праці

48.8

І поверх

9

Кабінет психолога

12.8

І поверх

фізики

49.7

ІІ поверх

географії

43.1

ІІ поверх

10

Бібліотека

73.9

ІІ поверх

Хімії

49.4

ІІ поверх

Укр. мови

43.8

ІІ поверх

11

Технічне приміщення

11.5

І поверх

Укр. літ.

43.4

ІІ поверх

Зар.літ.

42.3

ІІ поверх

12

Кабінет завгоспа

8

І поверх

Англ.мови

40.6

ІІ поверх

Інформатики

54.8

ІІ поверх

13

Кабінет безпеки

29

І поверх

історії

50.8

І поверх

Поч. класів

65.8

І поверх

14

Щитова

12.4

І поверх

Математики

46.9

І поверх

15

Кладова

13.5

10.1

І поверх

Поч.класів

39.8

І поверх

16

Ресурсна кімната

38,8

І поверх

Поч.класів

50.4

І поверх

17

Місця для розчинів, інвентаря

3.5

2.7

І поверх

ІІ поверх

Поч.класів

65.1

І поверх

інвентаря

Поч.класів

54.8

І поверх

18

Місце для інвентаря. Вентиляційна

50.4

І поверх

Кабінет медичних знань

38,8

підвал

в) Обладнання службових і навчальних приміщень необхідними меблями, мультимедійними засобами та інформаційно-комп’ютерними технологіями: частково

Наявні проблеми: забезпечення кабінетів сучасними меблями

4.12. Медико-санітарні приміщення.

а) Місце розташування, площа, обладнання:

з/п

Приміщення

Площа 2)

Місце розташування

Обладнання

1.

Медпункт

13.4

І поверх

Стіл письмовий, кушетка, шафа для медикаментів, шафа для документів (2), ростомір, вага напільна, таблиця Сівцева, вішалка для одягу, 4 стільці, апарат для виміру тиску, безконтактний термометр, ширма

б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання медико-санітарних приміщень: задовільна

Наявні проблеми: осучаснити меблі

4.13. Побутові приміщення.

а) Місце розташування, загальна площа, площа на 1 учня. Кількість приміщень:

№ з/п

Приміщення

Місце розташування

Кількість приміщень

Площа на 1 учня при макс. наповн.

Загальна площа

1.

Коридори 573.2

І поверх

ІІ поверх

4

7

2.05

292.3

280.9

2.

Вестибюль 393.8

І

ІІ поверх

1

1

1,41

182,8

211

3.

Гардероб

І поверх

4

0.11

31.5

4.

Санвузли з умивальниками

І поверх (для учнів)

ІІ поверх (для учнів)

І поверх (працівн.)

(медпункт)

ІІ поверх (методкаб)

2

2

1

1

1

0.13

0.11

16.3

16.5

3.1

3.7

3.0

б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану обладнання та утримання побутових приміщень: задовільна

Наявні проблеми: потребують заміни дверей (3 шт), ремонт та реконструкція вбиралень, облаштування санвузла для маломобільних людей

4.14. Підвальне приміщення.

а) Місце розташування, загальна площа. Кількість приміщень:

№ з/п

Приміщення

Місце розташування

Кількість приміщень

Площа на 1 учня при макс. наповн.

Загальна площа

1.

Коридори 338.1

підвал

4

7

8

2.

Підсобні приміщення

підвал

15

548,2

3.

Кабінет «Захисту України» (основи

медичних знань)

підвал

1

0.23

43,4

4.

Санвузли з умивальниками

Підвал

1

3.3

5.

Туалет

підвал

1

3,1

6.

Тир

підвал

1

183,38

7

Найпростіше укриття

підвал

1

0,6

295,62

б) Санітарно-гігієнічна характеристика стану утримання побутових приміщень: задовільна

Наявні проблеми: потребують капітального ремонту підсобні приміщення.

V. Гігієнічна оцінка стану організації харчування

5.1. Місце розташування їдальні: І поверх

5.2. Загальна площа їдальні: 153.1 м2 в т.ч. площа обіднього залу: 59.59 м2

Площа виробничих приміщень: 93.51 м2

5.3. Обідній зал розрахований на 64 місця.

5.4. Площа обіднього залу на 1 місце 0.93 м2 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).

5.5. Кількість учнів на 1 умивальник у їдальні 10 (із розрахунку на 1/3 частину учнів).

5.6. Наявність виробничих приміщень: наявні

5.7. Наявність санітарно-побутових приміщень: наявні

5.8. Наявність овочесховища: наявна

Площа овочесховища: 6.62 м2

5.9. Забезпеченість згідно з санітарними нормами холодильним, технологічним, тепловим обладнанням, кухонним посудом, столовим посудом та ін.: частково

5.10. Умови та режим миття посуду: задовільні, режим постійний

5.11. Режим роботи харчоблоку: з 8-00 до 16-00

5.12. Організація харчування здійснюється: самостійно

5.13. Режим харчування: на великих перервах, ГПД о 14-00

5.14. Організацію контролю за якістю харчування покладено на: заступника директора з виховної роботи Слободянюк В.Д.

5.15. Санітарно-технічний та санітарно-протиепідемічний стан приміщень їдальні: задовільний

VI. Природне та штучне освітлення

6.1. Орієнтація вікон навчальних приміщень: південь - північ

6.2. Коефіцієнт природного освітлення кабінетів: _____________________

6.3. Джерела штучного електричного освітлення: денне світло

6.4. Питома електропотужність (Вт/ м2): ______________________________

6.5. Стан природного та штучного електричного освітлення: задовільний

VII. Санітарно-гігієнічне забезпечення функціонування

закладу освіти

7.1. Наявність угоди про проведення дератизації, дезінфекції: наявна

7.2. Наявність угоди про вивіз сміття: наявна

7.3. Наявність графіка проходження періодичних медоглядів працівниками закладу освіти: наявний

7.4. Медобслуговування учнів здійснюється: сімейними лікарями

7.5. Дані лабораторно-технічного контролю за умовами навчання, харчування учнів: задовільні

VIII. Споживання ресурсів

8.1. Наявність приладів обліку теплової енергії, споживання теплової енергії за попередній/поточний рік (Гкал): відсутні

8.2. Наявність приладів обліку газу, споживання газу за попередній/ поточний рік3): не використовуються

8.3. Наявність приладів обліку електричної енергії, споживання електричної енергії за попередній/поточний рік (кВтгод): наявні

8.4. Наявність приладів обліку холодної води, споживання холодної води за попередній/ поточний рік3): наявні

8.5. Наявність приладів обліку гарячої води, споживання гарячої води за попередній/ поточний рік3): відсутні (гаряча вода :бойлери)

Наявні проблеми: ______________________________________________

IX. Інформація щодо проведених заходів із зміцнення навчально-методичної та матеріально-технічної бази закладу освіти за попередній рік та завдання з окреслених питань для реалізації у поточному році (державна субвенція, ДФРР, кошти місцевого бюджету, спонсори та батьки):

У 2024-2025 н.р.:

- капітальний ремонт та заміна вхідних конструкцій;

- заміна системи опалення у закладі;

- збудовано індивідуальну систему для каналізаційних відходів;

- проведено ремонт автобуса;

- проведено часткову заміну каналізаційних труб;

- закуплено засоби для забезпечення санітарно-гігієнічних вимог;

- закуплено мотокосу, ваги для прийому товару, комфорки для плити, м’ясорубка;

- закуплено паливно-мастильні матеріали, дизельне пальне та бензин;

- закуплено канцтовари для ведення діловодства;

- встановлення відеоспостереження на другому поверсі;

- закуплено спортивний інвентар;

- закуплено дрова для опалення закладу;

- проведено ремонт мезоніну;

- закуплено електросушарки для рук та матеріали для їх встановлення.

Спонсорські кошти:

- пісюар у комплекті – 5000,00 (Фостик А.І.);

- телевізори ЛЕД – 33000,00 грн (Масленніков О.Г., Бабенко С.В., Бзнуні Наірі);

- світлодіодні світильники для спортивної зали– 7540,00 грн (місцеві спортсмени);

- проведено ремонт навчальних кабінетів (батьки);

- олива двохтактна – 800,00 грн (громадяни села).

Освітня субвенція та кошти ЄС:

- мультимедійне обладнання (2 комплекти) та навчально-дидактичні матеріали для НУШ 7-х класів природничого циклу – 135852,00 грн;

На 2025-2026 н.р. планується:

Проведення поточних ремонтів у приміщеннях;

Облаштування тіньових навісів (за умови огорожі);

Огородити територію закладу

Забезпечення обладнання для НУШ;

Заміна електропроводки

Встановлення відеонагляду (вуличного та 1 поверх)

Закупівля ноутбуків – 3 шт

Закупівля інтерактивних дошок з проєктором – 2 шт

Реконструкція вбиралень для учнів 1,2 поверхів

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування